efter en underbar helg

Hej nu är jag tillbaka efter en underbar helg, i torsdags som sagt var det valborg och festen här hemma höll på till kl 5-6 ;P
På fredagen var jag väldigt seg och trött så jag sov undefär hela dagen men på kvällen bestämde jag jenny och hanna oss för att hyra en film och kööpa godis och ha filmkväll hemma hos jenny det blev rallybrudarna en otroligt rolig film faktiskt!
Lördagen blev jag hemma sen på kvällen kom jenny och hanna hit vi hade filmkväll igen, lite senare dök niclas upp och kollade på film med oss vi kollade på en skräckis jenny och jag var rädda om man sägeer emot vad hanna och niclas var...
Den var lite äcklig om vampyrer, efter den filmen drog niclas hem och jag hanna och jenny kollade på ngn roligare film =) the bunny house den var faktiskt otroligt rolig film ngt jag garanterar er på att kolla! nej nu ska jag ta och lägga mig och kolla på vänner börjar bli sjuk tror jag har ont i huvudet hela tiden, sen ska jag ta och sova godnatt sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0